Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2011 15:17 - Промени...
Автор: scarsoul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 701 Коментари: 0 Гласове:
1



 Да..вече всичко почва да става различно...Нова работа, нова кола..май и за нова жена в живота трябва да се помисли. Очевидно с досегашната нещата вече наистина са окончателно изчерпани и трябва да продължим напред. За мен не е точно така,но само аз не мога да бутам каруцата. Така че осъзнаваме се, преглъщаме го и гледаме да не се намразим. Този път се скарахме много жестоко, серийно...и продължи доста дни. Падна ниско, пак ме излъга макар и да не беше нещо важно, но вече си позволи и да ме изнудва.Нещата се натрупаха...Няма да отстъпя този път. Като я знам колко е упорита и твърдоглава няма и ТЯ. Не мисля че взех всичко от тази връзка, но имах много прекрасни моменти, за които Й благодаря..Другото отминава и се забравя...
Иначе в бачкането ме сцепват, имам много задачи, а малко сили. Интересно или тривиално лято ме чака..не знам..Не искам да имам очаквания вече защото само страдам...Като си гледам постовете от миналата година по същото време - пак лъха на застоял песимизъм...Отивам на първата тренировка...но мисля за друго...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: scarsoul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175392
Постинги: 190
Коментари: 101
Гласове: 197
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930