Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2011 10:42 - И замириса на...
Автор: scarsoul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 669 Коментари: 0 Гласове:
1



 ...на баба ми...На тва замириса...И тва така наречено море май ще го пиша на сухо...Ама аз съм си тъп като вярвам на предизборни обещания...И си развалих и диетата да го еба...Бая алкохолец изпих и не съм никак хепи с това..И бял хляб ядох снощи...ей го сега и  кола пия...Абе заеби..после пак ще има да избивам в залата..
Иначе тука е тъпо...Хорицата са гот ама не са мой тип. Нещо не мога да се впиша...и ми  е едно такова криво яко...Следващата година треа гаранция да се смени обстановката...Мислех да е яко метализъм, а то чичерия до шия..нищо де...И без това не съм във форма...Още не мога да се отърва от следите от тоя луд трип...Дееба майка му сининте от боя с куките още си личат, болят и ме дразнят...Ама това е...Както написах преди време -за да си изрод си треат редовни тренировки...Нещо пак съм се пуснал по течението, ама скоро обещавам да се стегна....
ТЯ - отново е пълен провал....Бати фалшивото момиче.Но вече не ми прави впечатление...Чудя се дали като си ги говори тия някой и вярва...баси...отиваш на 500 километра на майната си,пишеш колко ти липсва еди кой си и на втората вечер се фащаш пак "по доктори".Ай сиктир...кажи че ти е писнало или там си гониш некви свои игрички и тва е...Ама не...на думи сме..абе заеби...
Сега просто искам да се върна у нас...и да взема заплата по-скоро...Какво съм седнал пак да я мисля ТаЯ...файда нема...Па да видим...може Съдбата да ми поднесе нещо по-сладко...
Дано неска Анджела направи шоу!!!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: scarsoul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175358
Постинги: 190
Коментари: 101
Гласове: 197
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930