Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2011 10:18 - Пробив...
Автор: scarsoul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1065 Коментари: 0 Гласове:
1



 imageИ все пак обеща и го направи...Изчукахме се в типичният наш откачен и есктремен стил...Мъжът й се беше запилял някъде с колата,наоколо щъкаха хора.Аз влязох да си взема душ и си помислих колко хубаво би било сега красивият й малък задник да се появи в ръцете ми....И докато си мечтаех се разсеях и се облях с мощна студена струя...След 30 секунди на вратата се почуха...открехнах леко..беше ТЯ...само се огледа да не я види някой и се мушна при мен, затвори райбера...опря се до стената и се надупи...Адреналинът ми щеше да избие бойлера...След секунди загрявка последва бясно,лудо,животинско чукане, като звуците на две сексуващи се тела се заглушаваха от течащата вода...Възбуди ме толкова нечовешки че я чуках с цялата енергия която имах...и двамата искахме да крещим,но не можехме да се изададем по този начин...Толкова я желаех,толкова й бях насъбрал че ми идеше да й откъсна месо...толкова ме влудяваше това което правим...
Свършихме заедно...бързо и разпускащо...Тя си намести банския и само каза "Видя ли? Нали ти обещах"...Навън тракаха стъпки,на косъм бяхме да ни разкрият че докато другите гости релаксваха ние се бяхме чукали против всички правила на закона и морала...Така както го правим от години...
За няколко часа ми се оправи настроението...После смазващо шоу,бири, пого...Но празнината си остава...Малката кучка просто си живеее нейното.Ще си живея и аз мойто...Ще живея е за такива мигове..>А и колко още жени има...нека да ги има...Може да потрябват... ТЯ вечерта се напи...и се лигави..мразя когато се сваля брутално и се пуска на някви нейни фаворити...Но таква си е...Сега искам да се приебера...и да се усмихна



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: scarsoul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175454
Постинги: 190
Коментари: 101
Гласове: 197
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930